1400

مجموعه نرم افزارهای بکرپردازان برای پلت فرم های جدید منتشر شد

وب

مجموعه نرم افزارهای مالی، اداری و اتوماسیون بکر  بر روی پلت فرم ویندوز ۱۰ برای ایستگاه های کاری (client) و سرورهای ۲۰۱۶ به بالا و اس کیوال سرور ها ی۲۰۱۷ به بالا آماده شد و در دو خانواده ی تحت ویندوز و تحت وب ( آماده برای سال ۱۴۰۰) عرضه می شود.

windows 10

با توجه به اینکه مایکروسافت ویندوز ۷ را تا تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۸/۱۰/۲۹) پشتیبانی می کرد و از آن زمان به بعد تمام پشتیبانی های رایگان و غیر رایگان و تمام آپدیت های امنیتی قطع شده اند به جای استفاده از سیستم عاملی قدیمی که دیگر پشتیبانی نمی شود، ویندوز خود را به جدیدترین ویندوز مایکروسافت ارتقاء دهید. آپگرید از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ فواید بسیاری دارد. برای شروع، چون هر دو سیستم عامل را مایکروسافت ساخته است، فرایند آپگرید نسبتا ساده خواهد بود و در بسیاری موارد می توانید فایل های خود را در کامپیوترتان نگه دارید.

مجموعه نرم افزارهای ۱۴۰۰

برای ارتقای سخت افزاری یا نرم افزاری می توانید با کارشناسان بکرپردازان مشورت کنید

این یعنی هنگام آپگرید به ویندوز ۱۰ کمترین اختلال را تجربه خواهید کرد . بیشتر برنامه هایی که استفاده می کنید برای کار در ویندوز ۱۰ آپگرید خواهند شد و رابط کاربری نیز شبیه ویندوز ۷ خواهد بود، بنابراین سازگاری با آن نباید خیلی سخت باشد.

مشتریان محترم بکرپردازان لطفا این توصیه ما را جدی گرفته و ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهید .

شرکت بکرپردازان تا پایان سال ۱۴۰۰ نسخه های ویندوزی نرم افزارها را روی پلت فرم ویندوز ۷ هم ارائه می دهد بنابراین تا پایان سال ۱۴۰۰ فرصت انجام این تغییر را دارید.

دستورالعمل آپگرید از ویندوز ۷ و ۸ به ویندوز ۱۰

نصب sql server 2017

براین اساس خواهشمند است حداقل نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری زیر را فراهم نمائید.

1 – ایستگاه های کاری (Client)

1-1 مجموعه تحت ویندوز جهت اجرای این مجموعه       توصیه می شود ایستگاه  های   کاری به ویندوز 10با حداقل  4   گیگابایت حافظه مجهز   باشند،لازم به ذکراست که ویندوز 7 با 2 گیگابایت  حافظه حداقل سیستم مورد پشتیبانی(تا پایان سال ۱۴۰۰) می باشد.

1-2مجموعه تحت وب
این مجموعه برروی هر پلتفرمی که قابلیت اجرای مرورگرهای بروز اینترنت نظیر گوگل کروم را داشته باشند قابل اجرا می باشد ، حداقل حافظه 4گیگابایت توصیه می شود.

 2 – سرور 

2-1 در محل 
چنان چه تمایل دارید سرویس دهنده مرکزی در محل شما نصب شود ، سروری با ویندوز2016  و اس کیوال سرور 2017 با حداقل 8 گیگابایت (بسته به تعداد کاربران حافظه در نظر گرفته شود) لازم است.

 2-2 ابری 
در صورت استفاده از سرویس دهنده ابری بکرپردازان نیاز به نصب سرور در محل نیست. بدیهی است در این حالت اینترنت پایداربا سرعت 
واقعی 1مگابایت در ثانیه (بسته به تعداد کاربران همزمان پهنای باند در نظرگرفته شود)موردنیاز می باشد.

ابر