میز کاربر بکر

میز کاربر بکر

میز کاربر بکر

میز کار بکر محیطی یکپارچه و جامع جهت مدیریت نرم افزار های مختلف را در اختیارتان قرار می دهد. از مهم ترین امکانات این محیط می توان به ورود و خروج همزمان به برنامه های مختلف، انتخاب بانک اطلاعاتی (دفاتر، شعب یا شرکت های مختلف)، مدیریت بروز رسانی برنامه ها و گزارشات، مدیریت پیام ها و … اشاره نمود.

ميز كار در واقع محيطي را برای شما فراهم میکند تا بتوانید به سادگي و تنها با چند كليك نرم افزارهای خود را مدیریت کنید.

از میز کار بکر می توان به روش های زیر استفاده نمود:

1- انتخاب بانک های اطلاعاتی مختلف .

پس از اجرای میز کار از قسمت پایین، سمت راست میتوانید بانکهای اطلاعاتی مجاز که به آنها دسترسی دارید را انتخاب نمایید.

2- اجرای برنامه ها

پس از اتصال به بانک اطلاعاتی با وارد نمودن شناسه و کلمه عبور به روش های زیر میتوانید از برنامه ها استفاده نمایید :

  • ورود به برنامه ها : ورود به برنامه های انتخاب شده و زدن کلید اجرا یا انتخاب برنامه مورد نظر از لیست نوار ابزار میز کار بکر، برای اطلاعات تکمیلی بخش مربوط به ورود و خروج برنامه ها را مطالعه نمایید.
  • خروج از برنامه ها : خروج از برنامه های انتخاب شده توسط کلید بستن یا انتخاب دکمه خروج تعبیه شده روبروی هر برنامه، برای اطلاعات تکمیلی بخش مربوط به ورود و خروج برنامه ها را مطالعه نمایید.

3- از روایت 12 بروز رسانی برنامه ها بصورت آنلاین از طریق میز کاربری برای کاربرانی که دسترسی لازم را دارند امکان پذیر است برای مطالعه اجرای این عملیات بخش بروز رسانی  را مطاله کنید.

4- برای استفاده هر چه بهتر از صفحه کار میتوانید در موارد مختلف بکمک کلید های  میز کار را در سه حالت مختلف صفحه کامل، بصورت نوار یا کاملا مخفی قرار دهید.

  • صفحه کامل : در این حالت میز کار به صورت کامل نمایش داده میشود
  • بصورت نوار : در این حالت میز کار بصورت نوار نمایش داده میشود و صفحه پیام ها  محو میشود، ولی در زمان لازم(مواقعی که پیام ضروری وجود داشته باشد) میز کار، پیام را به شما نمایش می دهد. برای استفاده از این حالت یکبار بر روی کلید جهت پایین  کلیک نمایید.
  • کاملا مینیمایز : در این حالت فقط آیکون میز کار در قسمت نوار وظیفه (TaskBar) نمایش داده می شود. برای استفاده در این حالت دوبار بر روی کلید جهت پایین  کلیک نمایید.

در آينده امكانات بيشتري به ميز كار بكر اضافه خواهد شد.

نسخه ۱۴۰۰

عرضه پلت فرم های جدید

مجموعه نرم افزارهای مالی، اداری و اتوماسیون بکر بر روی پلت فرم ویندوز ۱۰ برای ایستگاه های کاری (client) و سرورهای ۲۰۱۶ به بالا و اس کیوال سرور ها ی۲۰۱۷ به بالا آماده شد و در دو خانواده ی تحت ویندوز و تحت وب ( آماده برای سال ۱۴۰۰) عرضه می شود.

نرم افزارهای بکر

مشاهده ی ویژگی های نرم افزار قدرتمند انبارداری بکر

میز کار بکر

میز کاربری چیست؟

میز کاربری محیطی است که به شما امکان مدیریت و اجرای برنامه های بکر را می دهد و میتوانید از امکانات مختلفی مانند ورود همزمان به تمامی برنامه ها، به روز رسانی ها از قبیل گزارشات پویا، بروز رسانی نرم افزارها(در صورت داشتن دسترسی) و انتخاب پایگاه اطلاعاتی (دیتابیس) استفاده نمایید.از ديگر امكانات اين قسمت پيام هاي رد و بدل شده بين كاربران و برنامه ها مي باشد كه در قسمت پيام ها ميتوان مشاهده نمود.

اما به واقع ميز كار محيطي را براي شما فراهم ميكند تا تمامي كارهايي كه نياز است در برنامه هاي بكر انجام شود به سادگي و تنها با چند كليك انجام دهيد.

در ویرایش های قبل شما برای ورود به هر برنامه می بایست یکبار نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد می کردید و به ازاي هر برنامه مقداري از نوار ToolBars اشغال میشد، اما این کار در ویرایش جدید فقط یکبار انجام می شود و نمایش برنامه های فعال بر روی نوار ابزار خود برنامه بکر انجام می شود.

برای استفاده از میز کار میتوانید به روش زیر عمل نمایید :

– برنامه BekrLuncher را اجرا نمایید.

– بانک اطلاعاتی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

– در حوزه نام کاربری و کلمه عبور اطلاعات خود را وارد نمایید.

– بر روی کلید ورود کلیک نمایید و تیک برنامه های مورد نظر برای ورود را انتخاب نمایید.

– در صورت بروز رسانی بر روی کلید بروزرسانی کلیک نمایید و گزینه های دلخواه برای بروز رسانی را انتخاب نمایید.

– با استفاده از کلید های جهت بالا و پایین   بر روی نوار ابزار میتوانید نوار ابزار را مینیمایز نمایید.

– برای خروج از میز کاربری نيز بعد از بستن برنامه ها (توسط کلید “بستن” ) با استفاده از گزینه خروج میتوانید از این محیط خارج شوید.

در آينده امكانات بيشتري به ميز كار بكر اضافه خواهد شد.